Є значні ресурси для створення системи відкритої та дистанційної освіти: електронні засоби навчального призначення, автоматизовані інформаційні системи, центри колективного користування з віддаленим доступом, що є міцною основою для створення єдиного освітнього інформаційного середовища. Проте створені ресурси характеризуються неповним поданням навчального матеріалу, недостатнім розподілом його за видами навчальної діяльності. Для ефективного використання напрацьованого досвіду і подальшого його розвитку потрібне здійснення єдиної політики в галузі інформатизації освіти. Інтенсивний розвиток технічних засобів ІКТ надає належні дидактичні можливості, ефективність реалізації яких значною мірою залежить від рівня розвитку, дидактичної обґрунтованості і технологічності методичного забезпечення. Головні характеристики, що визначають рівень формування знань :
- спрямованість методів активізації пізнавальної активності учнів на максимальне практичне використання глобальних мереж для розв’язування завдань уроку;
- проведення багатопараметричного експертного оцінювання з питань впливу набутих учнями умінь і навичок на вищезазначені критерії сформованості інформаційної культури;
- використання статистичних методів обробки даних про рівень сформованості умінь учнів у конкретному класі або учбовому закладі.
Можна виділити три основних групи умінь учнів, що впливають на формування необхідних знань:
- уміння використовувати методи вербалізації інформації в INTERNET у навчальних цілях, уміння використовувати засоби комунікації для обміну досвідом.
- уміння використовувати загальнодоступні бази електронної інформації як додаткове джерело наукової інформації.
- уміння використовувати в роботі дистанційні навчальні проекти, розробляти власні.
С Е Р Т И Ф І К А Т И